شیوه های پرداخت

همگی کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی در سایت گالری فرش دستبافت محمدرضا کاظمی و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است که پس از تایید مسئول فروش سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وب سایت و یا پرداخت در محل را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت گالری فرش دستبافت نایین محمدرضا کاظمی آسان‌تر و سریع‌تر است و راگچری پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده نمایید.

شماره حساب گالری فرش دستبافت نایین محمدرضا کاظمی:
شماره حساب: 0301786427003
شماره کارت: 6037997228267341
بانک ملی به نام محمدرضا کاظمی جزن آبادی

 

شماره حساب: 8276474840
شماره کارت: 6104337657600563
بانک ملت به نام محمدرضا کاظمی جزن آبادی

 

نکات:
– در صورتی که پرداخت سفارش از طریق کارت به کارت یا اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.